כיצד מבצעים קידום אורגני בגוגל?

ישנן שתי סיבות עיקריות מדוע תרצו להשקיע בקידום גוגל אורגני. הראשונה היא שאתה רוצה שיבחינו באתר שלך יותר אנשים. ככל שיותר אנשים יכולים למצוא אותך, סביר יותר שהם יקנו ממך. הסיבה השנייה היא שגוגל היא מנוע חיפוש גדול. זה המקום הראשון שרוב הגולשים ילכו אליו כשהם מחפשים משהו. יש אתר שמוטב למנועי החיפוש הוא חיוני לחשיפה אורגנית.

מיטוב האתר שלך לקידום Google אורגני פירושו לציית לחוקים מסוימים שיהפכו אותו נגיש למנועי חיפוש ויאפשרו להם להבין את התוכן שלך. גוגל משתמשת ביותר מ-255 גורמי דירוג כדי לדרג אתרים. האתר שלך צריך להיות באינדקס כדי להיות רשום, ואם אתה חוסם את מנוע החיפוש מאינדקס האתר שלך, זה לא יופיע בחיפוש. אתה רוצה לוודא שהאתר שלך נגיש לכל המשתמשים, כולל אלה המשתמשים במכשירים ניידים.

סיבה נוספת לעשות קידום אורגני בגוגל היא העובדה שזה לא עולה לך אגורה. יש אלפי לקוחות שמחפשים שירות שאתה מציע, והאתר שלך צריך להיות בין התוצאות הראשונות. כדי להפוך את האתר שלכם ליותר גלוי לאנשים האלה, השתמשו בכלים כמו Google Adwords. אתה יכול לקבוע תקציב יומי לקמפיין שלך, ואתה תהיה מחויב רק כאשר משתמש לוחץ על הפרסומת שלך. יהיה לך יותר אנשים מבקרים באתר שלך אם האתר שלך רשום גבוה יותר ברשימות אורגניות.

https://youtu.be/oZjNFzsAeho

חיפוש לא אורגני, מנוע החיפוש מדרג דפים לפי אותות ספציפיים. אותות אלה כוללים את כותרת הדף, שימוש במילות מפתח בתוכן, אופטימיזציה של תמונות, קישורים לדפים אחרים וגורמים נוספים. בניגוד לסוגי התנועה האחרים, החיפוש האורגני הוא ממוקד מאוד וסביר יותר להמיר. כאשר משתמש מחפש מוצר או שירות מסוימים, התוכן והעיצוב של הדף חייבים לעמוד בכוונה זו. רק על ־ ידי סיפוק כוונה זו יהפכו המשתמשים הללו ללקוחות, למנויים או למבקרים חוזרים. למרות זאת, כדי להפיק תועלת מהחיפוש האורגני, האתר שלך חייב להופיע בחמשת המיקומים הראשונים של הסרפס.

בעוד שאינכם יכולים למדוד ROI מ-PPC, אתם יכולים להעריך כמה תוכלו להרוויח מהתנועה האורגנית. לשם כך, עליך להגדיר יעדים בגוגל אנליטיקס. על ידי הגדרת מעקב אחר מטרות, אתה יכול לראות איך תנועה אורגנית משפיעה על דירוג מנוע החיפוש שלך. יש הרבה משאבי SEO חינם בחוץ, כך לוודא למצוא חלק מהם ולהשתמש בהם בתבונה. זה ייתן לך תמונה ברורה של ערך המאמצים שלך.

כדי להתחיל באסטרטגיית SEO שלך, אתה צריך לשקול קהל היעד שלך. כאשר אתה מייעל דף לחיפוש אורגני, תן דעתך לכמה תוכן ברצונך לקדם עבור מילות מפתח ספציפיות. בדרך זו, גוגל תדע מה אנשים מחפשים ולהתאים אותם עם עסקים ותוכן רלוונטיים. ואם יש לכם תוכן טוב, הם יישארו על מנוע החיפוש ואולי יקנו עוד פרסומות. עם זאת, עליך להיות בטוח שקהל היעד שלך ימצא את התוכן שהם מחפשים ולהיות מאושר עם מה שהם רואים.

השלב הבא בחיפוש אורגני הוא להבין כיצד אותות חברתיים משפיעים על דירוג מנוע החיפוש האורגני. מומחים רבים בתעשייה מאמינים שאותות חברתיים ימשיכו להשפיע על דירוג מנוע החיפוש האורגני. כלומר, הגדרת פרופילי המדיה החברתית שלך ועיסוק בשיחות בערוצים אלה. ברגע שאתה יודע איך למדוד אותות חברתיים, אתה יכול לייעל את האתר שלך כדי לקבל תשומת לב בחיפושים אורגניים יותר. זה יגדיל את החשיפה שלך ויגביר את המכירות שלך. זה רק ידרוש זמן, מאמץ וסבלנות, אבל בסופו של דבר, יתרונות התנועה האורגנית יעלו על כל מחיר.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את התנועה האורגנית היא ליצור אתר אינטרנט איכותי שיש לו תוכן בעל ערך. על ידי מתן תוכן שימושי, אתה תמשוך יותר מבקרים ובסופו של דבר תתחיל לייצר רווחים. והחלק הכי טוב הוא שהתנועה האורגנית גדלה כל חודש. בניגוד לקמפיינים ממומנים, תנועה אורגנית תמשיך לייצר רווחים גם שנים לאחר שתפסיק לפרסם. מסיבה זו, אתה צריך לשלב אסטרטגיות קידום בתשלום ואורגני. בנוסף לשיטות בתשלום, אתה צריך לשקול את הצד האתי והחוקי של SEO.

אחת הסיבות החשובות להשקיע בקידום גוגל אורגני היא להגיע למשתמשי המשפך הטובים ביותר. הסיבה היא שהתנועה האורגנית מגבירה את המודעות והאמינות של המותג. פרסומות בתשלום יעד מידע וחיפושים עסקיים, שבו הסיכויים של רכישה גדולים יותר. חיפוש אורגני, לעומת זאת, יכול לכוון למשתמשים מהשורה הראשונה, שסביר יותר שיקנו את המוצרים והשירותים שלכם. אז תנועה אורגנית היא הדרך ללכת אם אתה רוצה להגיע למשתמשי משפך עליון.

על מנת ליישם את התהליך בצורה הטובה והמקצועית ביותר מומלץ להתייעץ עם חברת קידום אתרים וובלינקס אשר מתמחה בקידום אורגני.